ÇORUM UĞURLUDAĞ İLÇE MİLLÎ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ

İlk Atama Sözleşmeli Öğretmen Olarak İlimize Atananlardan İstenen Belgeler

İlk Atama Sözleşmeli Öğretmen Olarak İlimize Atananlardan İstenen Belgeler
İlk Atama Sözleşmeli Öğretmen Olarak İlimize Atananlardan İstenen Belgeler

2020 Yılı Haziran ayı atamaları kapsamında ilimize atanan ilk atama (sözleşmeli) öğretmenlerin kararnamelerinin Bakanlığımızca ilgili illere gönderilmesi akabinde adaylardan istenilen belgeler (aşağıda belirtilmiştir) ile birlikte atandıkları İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü öğretmen atama şubesine atanan öğretmenlerin başvuru yapmaları halinde göreve başlama iş ve işlemleri yapılacaktır.

İlk Atama Sözleşmeli Öğretmen Olarak İlimize Atananlardan İstenen Belgeler

1- Lisans diploması veya okuldan alınacak geçici mezuniyet belgesinin aslı veya onaylı örneği,

2- Orta Öğretim Alan Öğretmenliği Tezsiz Yüksek Lisans, Pedagojik Formasyon Programı/Pedagojik Formasyon Eğitimi Sertifikası, İlköğretim Sınıf Öğretmenliği ya da İngilizce Öğretmenliği Sertifikası programlarından birini tamamladığına ilişkin belge veya bu belgenin onaylı örneği,

3- Yurt dışındaki yüksek öğretim kurumlarından mezun olanların, Yükseköğretim Kurulu Başkanlığınca verilen yüksek öğreniminin ve pedagojik formasyon belgesinin yurt içindeki yükseköğretim kurumlarına veya programlarına denklik belgesi,

4- Talim ve Terbiye Kurulu kararı gereğince Felsefe bölümü mezunlarından 16 kredi sosyoloji, 16 kredi psikoloji; sosyoloji bölümü mezunlarından 8 kredi mantık, 16 kredi felsefe, 16 kredi psikoloji aldığına dair belgenin aslı veya onaylı örneği (Bu belge pedagojik formasyon belgesi yerine kullanılamaz.), istenecektir.

5- Nüfus Cüzdanı Fotokopisi (1 adet)

6- Son altı ay içinde çekilmiş vesikalık fotoğraf (6 adet)

7-Güncel Tarihli Adli Sicil Kaydı (1 adet)

8- Mal bildirimi Formu

9- Elektronik Başvuru Formu (Tercih Formu)

10- Sağlık durumu yönünden öğretmenlik görevini yapmasına engel bir durumu olmadığına dair tam teşekküllü bir hastaneden (devlet veya özel) alınacak sağlık kurulu raporu. 

11- Başvuru esnasında Pedagojik Formasyon Belgesi yerine resmi yazı ibraz edenlerden Pedagojik Formasyon Belgesi.

12- Atanıp da askerde olan öğretmenler durumunu belirten askerlik görev belgesini dilekçe ile birlikte atandıkları ilçe milli eğitim müdürlerine göndermeleri gerekmektedir.

NOT: İstenen evraklarda hata veya eksiklik olması durumunda sorumluluk kişiye ait olacağından istenen belgelerin tam ve eksiksiz olmasına dikkat edilecektir.

Evraklarını eksiksiz teslim eden öğretmenlerimizin Hizmet Sözleşmeleri ve Etik Sözleşmeleri aynı gün içinde İlçe Milli Eğitim Müdürlüklerince hazırlanarak imzalatılıp MEBBİS Modülü üzerinden göreve başlatılacaktır.

Kararnameler 18/09/2020 tarihinde gönderileceğinden duyurudaki konularda herhangi bir değişiklik olması durumunda corum.meb.gov.tr adresimizden bilgilendirme yapılacak olup atanan öğretmenlerimizin sitemizi takip etmeleri gerekmektedir.

Yeni Cami Mahallesi Cumhuriyet Caddesi Hükümet Konağı Kat 1 - 0364 361 22 43

MEB © - Tüm Hakları Saklıdır. Gizlilik, Kullanım ve Telif Hakları bildiriminde belirtilen kurallar çerçevesinde hizmet sunulmaktadır.